Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Λευκός επισκέπτης γεμάτος αναμνήσεις.....


Σάββατο 19 Γενάρη 2013. Πρωινό ξύπνημα σε κατάλευκο τοπίο... Το χιόνι έπεφτε πυκνό καθ’όλη τη διάρκεια της νύχτας, καλύπτοντας τα πάντα με ένα όμορφο πέπλο. Ένας κότσυφας έψαχνε απεγνωσμένα λίγο φαγητό στις ακάλυπτες από το χιόνι ρίζες ενός κέδρου. «Ωραία», σκέφτηκα, «Μπόλικο χιόνι, τα κισσάρια γεμάτα καρπούς, Σάββατο χωρίς δουλειά, μουντό πρωινό». Οι καλύτερες συνθήκες για ένα ωραίο κυνήγι και για να απολαύσεις ένα «βουβό» χειμωνιάτικο πρωινό στο βουνό!!


Αμέσως λοιπόν σκέφτηκα να βάλω τα ζεστά μου ρούχα και να φροντίσω τα υπόλοιπα σύνεργα.... Εκείνη ακριβώς τη στιγμή συνειδητοποίησα ότι τα αγαπημένα μου κυνηγοτόπια είναι 2500 χιλιόμετρα μακριά... Και η σκέψη αυτή δεν ήταν καθόλου ευχάριστη... Γιατί απλά ήμουν σε μια άλλη χώρα, φανταστική κατά τα άλλα χώρα, έχοντας τη δουλειά μου, καταφέροντας να ξεφύγω από αυτή την κρίση και την ανεργία που έχει ξεριζώσει τα όνειρα πολλών νέων στη χώρα μας.

Αλλά πέρα από τα υπόλοιπα ομολογουμένως καλά που έχει αυτή η χώρα, είναι αυτά τα «μικρά», αυτές οι σκέψεις του δευτερολέπτου, αυτές οι στιγμές που θέλεις να ζήσεις για λίγο, που σου διατηρούν αυτή τη νοσταλγία. Και δυστυχώς είναι πολλές.... Και μου αρέσει που αναφέρομαι σε αυτές, χωρίς να επιθυμώ να κατηγορηθώ ως αχάριστος, γιατί δεν ήμουν και δε θα είμαι. Αλλά αυτές τις στιγμές είναι που μου υπενθυμίζουν ότι στη ζωή πάντα κάτι θα κερδίσεις, αλλά ταυτόχρονα κάτι θα χάσεις. Έχω καεδίσει μια δουλειά, μια πολύ όμορφη ζωή σε ένα γραφικό χωριό στην καρδιά της  Αγγλίας αλλά έχασα αυτές τις στιγμές που παλαιότερα περίμενα πως και πως να ζήσω και τώρα ξέρω ότι είναι πλέον δύσκολο να τις ζήσω, η τουλάχιστον θα πρέπει να περιμένω πολύ περισσότερο για να τις ζήσω.

                                     

Ξέρω όμως ότι τα κισσάρια στο χωριό μου είναι γεμάτα καρπούς, τα όμορφια τοπία είναι και θα είναι εκεί και επίσης ξέρω ότι πάντοτε θα κλέβω λίγο από το χρόνο μου για να βρίσκομαι ανάμεσα τους, στο δικό μου «παράδεισο»...


1 σχόλια:

Dimosthenis Gkekas είπε...

Makhh kale kai aderfike mou file kala na pernas!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Επικοινωνία

Στείλτε μας ιδέες για το blog...!!!!

Ονοματεπώνυμο:

Mail:

Mήνυμα: